Social Icons

joi, 11 aprilie 2013

Comanda sosita de la ELF !

           Comanda sosita de la ELF !



    Bunaaaa, fetelor ! Ce mai faceti? Eu sunt tare fericita caci in sfarsit a venit oficial primavara si ca e cald si soare si toate cele :) Astazi am fost la posta sa ridic o comanda pe care am facut-o vineri la ELF si am zis sa va arat si voua ce produse am achizitionat si de asemenea am si primit o punguta cu cadouri de la ei pentru ca, daca nu stiati, este o promotie acum la orice comanda facuta pe site-ul lor veti primi cadou un saculet cu produse alese de ei. Asta daca nu s-a schimbat intre timp, de cand am dat eu comanda :)


    Eu nu am dat o comanda de foarte multe produse, ci doar mi-am dorit 3 lucruri, in schimb am primit cadou tot 3 produse din partea lor. O sa vedeti in continuare despre ce este vorba.

    Primul lucru pe care l-am comandat este ELF- Stipple Brush. Este un tip de pensula ce pana acum nu l-am avut in colectia mea de pensule si pe care mi-l doream de foarte mult timp pentru a-l folosi la aplicarea fondului de ten. A costat 22 de lei, foarte ieftina si este din gama e.l.f. Studio Makeup. Imi place foarte mult la banii care a costat si sincer nu prea pun accentul la o pensula daca este din peri naturali sau artificiali; aceasta are perii sintetici. Ce ma intereseaza la o pensula este cum imi lasa pielea dupa ce aplic ceea ce imi doresc cu ea.  Imi place ca este foarte moale si are o textura tare placuta :)



Al doilea lucru pe care mi-l doream tare mult este tot o pensula si anume ELF- Smudge Brush. Mi se pare perfecta pentru a crea umbre si potrivita celor carora le place machiajul smokey eyes sau cat eyes. Imi place ca pot aplica cu ea cantitatea dorita pentru a crea acea intensitate extrema sau pentru a amesteca sau estompa culorile. Aceasta este din gama e.l.f. Essential Makeup si a costat 9 lei, deci un chilipir :D



Si ultimul lucru pe care l-am comandat a fost o oja. De ceva timp, ma tot gandeam sa imi cumpar o oja de culoarea mentei. Am ales ELF- Mint Cream. Culoarea este superba, este la fel cum arata in sticluta si cum o arata si ei pe site. De abia astept sa imi fac unghiile cu ea. Din pacate, nu stiu cat de bine se observa asta in poza de mai jos...



Cam atat cu ce am comandat. Sa trecem la ce am primit din partea celor de la Elf.
Primul produs primit a fost un rimel, de fapt sunt doua, "doi in unu", ceva de genul.  Este vorba despre ELF- Regular&Waterproof Mascara Duo. Dupa cum va dati seama, la un capat are mascara rezistenta la apa si in partea cealalta are mascara normala. Nu l-am incercat, dar pensula pot spune ca e destul de ok la prima vedere.



Am mai gasit in saculet un gloss. Este ELF- Super Glossy Lip Shine cu SPF 15. Mie una imi plac imi plac glossurile usor lipicioase caci in acest fel simt ca rezista pe buze. Aceasta textura o are si glossul asta. Imi place tare mult nuanta lui, este vorba despre nuanta Candlelight. Cum arata in tubulet, asa arata si pe buze, este pigmentat deci.


Ultimul lucru primit este tot o oja. Este o culoare superba  ELF- Gum Pink Nail Polish. Ca si cea de dinainte, si aceasta la fel arata cum este si in sticluta. M-au nimerit pentru ca de mult cautam o culoare in acest gen. 



Cam acestea au fost produsele mele cumparate si primite de la Elf :D Sper ca v-au placut si voua la fel de tare cat imi plac si mie.

Voi ce parere aveti despre produsele ELF? Va incanta si pe voi sau detineti anumite produse pe care cu siguranta le-ati recumpara? :) Astept sa imi spuneti si mie despre ele.


Va pup cu mult drag ! Pe data viitoare ! A.

Aici aveti facebook-ul blogului unde puteti da like pentru a vedea ceea ce postez :




2 comentarii :

  1. Foarte dragute toate, mi-ar placea si mie pensula pentru pleoape, nu am una similara, sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Simona ! Pensula aceea e super, am folosit-o si deci acum pot spune asta :)

    RăspundețiȘtergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !