Social Icons

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Produse pe care le-as recumpara toata viata !

   Produse pe care le-as recumpara toata viata !


  Buna, fetelor !! M-am decis sa fac si eu astazi acest gen de postare pentru prima data :) Vreau sa va arat si voua produsele mele favorite din totdeauna si pe care le-as recumpara pana la adanci batranete. Sper sa va placa :D 

  In primul si in primul rand, fondul meu de ten de care sunt nedespartita este, bineinteles, La Roche Posay- Toleraine Teint. Acum il am in nuanta 10 si este pur si simplu perfect, acoperire mare si special pentru piele sensibila. 

   

  Apoi, tusul meu preferat care se pare ca nu se mai termina si sunt tare fericita de acest lucru pentru ca nu stiu sigur daca il gasesc prin magazinele de la noi din tara este L'oreal - Infallible The Super Slim Liquid Eye Liner, nuanta Black. Acest produs este excelent, foarte usor de lucrat cu el, creaza niste linii perfecte exact asa cum mi le doresc, uneori subtiri, uneori mai grosute.

  In continuare, un produs pe care il iubesc la fel de mult este lotiunea micelara Lysalpha - Eau micellaire purifiante pentru piele mixta si grasa. Ori ca este aceasta, ori cea de la Bioderma pentru piele sensibila... la fel de mult imi plac ambele, momentan o am pe asta :)



  Despre acest produs v-am mai vorbit si in favoritele lunii septembrie, este vorba despre It's a 10 Miracle leave in product si asa cum v-am mai spus, este intr-adevar un miracol pentru par si face o gramada de lucruri bune pentru acesta !


  Un produs pe care cu siguranta l-as recumpara toata viata si pe care l-am descoperit de curand este uleiul de migdale. L-am luat de la Plafar si este genial, il folosesc sub ochi pe cearcane si pe ridurile fine si imi place extrem de mult rezultatul, mi-a fost recomandat de o prietena si ii multumesc enorm, acum stiu de ce nu are nici urma de rid sub ochi :D



  Urmeaza un produs minune pentru cuticulele mele si pentru unghiile mele : uleiul pentru intarirea unghiilor de la Kallos. Este un ulei foarte bun, iti inmoaie cuticulele si le face frumoase, le da un aspect placut si nu mai este nevoie sa le tai. 



  Baza mea pentru machiajul ochiilor favorita de cand ma stiu este cea de la Radiant- Eyeshadow Base. Niciodata nu am avut probleme cu ea, imi place cum se aplica si nu as renunta la ea, nu am nevoie nici macar sa incerc o alta baza pentru ca asta mi se pare perfecta din toate punctele de vedere.



  Parfumul meu la care tot timpul o sa ajung este Nina- Nina Ricci. Nu am gasit absolut nici un parfum care sa imi placa atat de mult ca acesta, este preferatul meu de intotdeauna si asa o sa si ramana, sunt convinsa.



  Tot un lucru la care tot timpul ma intorc este gelul de dus de la Palmolive - Thermal Spa Mineral Massage. Imi place foarte mult textura sa, cu multe particule in el si extrem de mult imi place mirosul, mi se pare aroma perfecta pentru dus :D Imi vine tot timpul sa imi fac dus din cauza lui.



   Pentru unghii, nu am o oja pe care as cumpara-o la infinit insa, am in schimb picaturile mele de la Essence - Nail Art Express Dry Drops. Costa doar 10 lei si in 10 secunde unghiile tale sunt uscate, e necesara o singura picatura pentru fiecare unghie :) Nu as putea renunta vreodata la acest produs.



  Tot timpul ajung sa ma dau cu acest blush pe care mi-am dat seama ca o sa il detin vesnic pana la urma. E vorba despre Elf - Baked Blush nuanta pinktastic. Are si putin iluminator in el si mi se pare genial felul in care arata aplicat pe ten si... pare sa nu se mai termine niciodata.

  

  Ca si iluminator, tot timpul mi-a placut sa il folosesc pe cel de la MUA ( Make Up Academy) - Undress your skin Shimmer Highlighter. De fiecare data cand il port, fetele imi spun ca il vor si ele si ca le place la nebunie, chiar arata super pe ten.


  Mascara mea favorita de care nu ma mai pot desparti este cea de la Covergirl- Flamed out in varianta waterproof. Am vorbit despre ea si in favoritele lunii septembrie, este incredibila.



   Pudra mea de toate zilele este cea de la Rimmel London - Stay Matte, sunt convinsa ca este favorita multora dintre voi :) A mea este nuanta 001 Transparent.


   Siiiiii, nu in ultimul rand, un produs la care niciodata nu as putea renunta este kit-ul de sprancene de la Oriflame, pe care il stiti cu siguranta majoritatea dintre voi. Mi se potriveste perfect nuanta deschisa.



   Acestea au fost produsele pe care le-as cumpara tot timpul, indata ce mi s-ar termina, sper ca nu am uitat nimic :) 

Sper ca v-a placut si voua acest gen de postare si ca nu v-am plictisit si va rog, nu ezitati sa imi lasati comentarii daca aveti intrebari despre produse si de asemenea sa imi spuneti care sunt produsele voastre care ar intra in aceasta categorie pentru ca, dupa cum stiti, sunt dispusa sa incerc produsele laudate de voi :)


   Va pup, fetelor, pe data viitoare !! 

Aici puteti gasii si facebook-ul acestui blog, nu uitati sa dati like pentru a fi la curent cu totul !

4 comentarii :

  1. Si eu folosesc fondul de ten La Roche Posay si tot la el m-as intoarce dupa ce il termin, insa in ultima vreme l-am cam inlocuit cu BB cream, pentru ca nu am asa mare nevoie de acoperire si nu prea are rost sa-mi incarc tenul in fiecare zi. Am si pudra de la ei si mi se pare f buna :D
    E bine ca ai gasit produsele care sa te multumesca, eu mereu sunt tentata sa incerc noutatile si de multe ori ma cam dezamagesc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca ma chinui cu semnele de pe fata de la acnee si nu pot acoperi deocamdata totul cu BB cream :( bine ca mi-ai spus de pudra, o sa o incerc si eu cat de curand :D si eu sunt tentata sa incerc tot timpul si chiar daca sunt dezamagita de multe ori, le am pe acestea la care ma intorc mereu, te pup

      Ștergere
  2. produsul pentru par il vreau si eu, de unde il cumperi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi l-am luat cand am fost in vacanta peste ocean, ca sa zic asa :) dar am vazut ca il gasesti si pe amazon :D

      Ștergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !