Social Icons

luni, 20 ianuarie 2014

YOUTUBE made me do it ! TAG

                     YOUTUBE made me do it ! TAG 



   Buna din nou, fetelor ! Am vazut ca circula acum acest tag pe youtube si am spus ca de ce nu, sa il fac si eu pe blog pentru ca va pot arata produsele la fel de usor si aici :) Sper sa va placa si voua, mie mi-au placut tare mult toate clipuletele la care m-am uitat de acest gen. Acum sa incep sa va arat ce produse m-au facut pe mine fetele de pe youtube sa cumpar si sa le incerc si eu :)




   Sa o luam pe categorii ... Incep cu cele pentru par.



   La Anna Saccone am auzit de nenumarate ori ( si nu numai la ea) multe cuvinte de lauda despre sampoanele uscate de la Batiste. Stiu ca ea il foloseste cel mai des pe cel pentru volum, xxl volume, l-am avut si pe acela, dar l-am terminat si am mai ramas cu varianta Coconut & exotic tropical. Miroase foarte bine, dupa cum ii spune si numele, si este un produs excelent, pe langa faptul ca ma scapa de o spalare pe cap de care nu am avut timp, ofera parului o textura anume, improspatandu-l, capata o anumita stralucire firul de par :) Imi place extrem de mult si nu regret nici o secunda ca l-am achizitionat. Eu l-am luat cand am fost in vacanta, peste ocean, cu 8$, mi se pare un pret foarte ok si accesibil. Stiu ca il puteti gasi si pe anumite site-uri de make-up si beauty care livreaza in Romania, chiar si pe Asos, putin mai ieftin.

  La Ingrid aka Missglamorazzi am vazut intr-un clip nu foarte recent ca era foarte indragostita de sampoanele de la Organix Argan Oil, are ambalajul albastru, dar din pacate l-am terminat si il mai am doar pe cel cu Macadamia Oil. Imi place foarte mult, il folosesc atunci cand imi doresc o hidratare mai intensa pentru parul meu. Organix este un brand destul de recunoscut peste hotare si prin faptul ca produsele din aceasta gama sunt destul de naturale :) 

  Siiii, tot "din cauza" lui Ingrid mi-am luat si eu It's a 10 miracle leave in product. L-am cautat special pentru ca mi-l doream foarte mult, este in favoritele ei si pe anul 2013 si este intr-adevar un produs miraculos pentru parul meu, face atatea lucruri bune ! Multumesc ca ni l-ai aratat si noua pentru ca acum este si preferatul meu :)



   Laura Musuroaea mi-a facut cunostiinta cu samponul de la Lush - Big din care nu mai am decat foarte putin si il folosesc in momentele in care simt ca am nevoie de o curatare in profunzime a parului meu, gen daca am stat mult timp in fum de tigara sau nu l-am mai spalat de ceva timp :) Asa cum spunea si ea, este un sampon foarte bun, mie oricum in general imi plac toate produsele de la Lush, sunt naturale, nu contin ingrediente periculoase in ele si isi fac treaba foarte bine.



   Trecand la produsele pentru ten, am si aici cateva sa va arat.



   Tot Anna Saccone a laudat foarte mult timp, inca il foloseste si a spus ca este fondul ei de ten preferat, ceea ce m-a facut sa il cumpar si eu pe Estee Lauder Double Wear Stay in place makeup. Nu numai ea are cuvinte de lauda la adresa acestuia, ci foarte multe persoane il vorbesc de bine. Intr-adevar este fondul meu de ten de suflet, este extraordinar, dar momentan sunt foarte deschisa la ten si l-am cumparat cand eram ceva mai bronzata in nuanta 2C3 Fresco. Are o acoperire mare spre foarte mare si este un fond de ten perfect, foarte lejer in ciuda gradului sau de acoperire. Eu l-am luat de pe aoro.ro ceva mai ieftin decat il gasim in magazine :) Vi-l recomand cu mult drag.



   La foarte multe youtuber-ite, inclusiv din Romania, am vazut beauty blender-ul de la Sephora. Asa ca, mi l-am achizitionat si eu si este printre favoritele mele din toate timpurile. Am mai vorbit despre el in preferatele lunii, nu regret ca mi l-am cumparat, pur si simplu imi usureaza viata si imi micsoreaza timpul in care imi aplic corectorul sub ochi sau in orice alta parte unde am nevoie :) E chiar un must-have.

  Tot la fel, foarte multe fete il folosesc, este Rimmel - Wake me Up Concealer.  Eu sunt la al 3 lea cumparat, cred, si nu voi renunta prea curand la el, este perfect pentru zona de sub ochi a cearcanelor, le acopera foarte bine si in acelasi timp si ilumineaza acea parte :)

    Bethany Mota este tare indragostita de BB- Creams de la Revlon, mai ales de cel Photo Ready,  asa ca am zis sa il incerc si eu. L-am cumparat asta-vara in nuanta 020 light medium cand eram mai inchisa la ten si acum nu il mai pot folosi, insa imi place destul de mult pentru ca are o acoperire ceva mai mare decat orice alt bb-cream, ceea ce pentru mine este esential :D in acelasi timp, este foaaarte lejer. 



    Cred ca nu exista fata de pe youtube careia sa nu ii placa Rimmel Stay Matte Powder. Sunt convinsa ca si voi sunteti indragostite de aceasta pudra, este perfecta, nu mai am cuvinte de lauda despre ea, caci stiti si voi acest produs :)



   Dulce Candy, printre tonele de produse de make-up si de ingrjire pe care le are, a mentionat ca ii place foarte mult pudra de la Ben Nye Buff Luxury Powder. Am zis ca de ce sa nu o incerc si eu :D M-am indragostit de ea, acum imi este putin cam inchisa aplicata pe ten, chiar o pot folosi cu usurinta pe post de bronzer :D Este o pudra minerala si eu o am in nuanta 2L1. Cred ca o sa ma tina o vesnicie acest produs, ceea ce nu e rau deloc :)



   Imi place foarte mult de Anna Saccone pentru ca foloseste produse de calitate, chiar daca nu sunt atat de ieftine ca cele drug store, dar clar au o calitate superioara. Bronzerul pe care il foloseste ea de zi cu zi este Benefit- Hoola bronzer. Nu ma pot desparti de el, mi se pare o culoare perfecta, este genial, contureaza fata foarte bine, este foarte usor de aplicat si destul de pigmentat :)

   Si tot de la Benefit mi-am cumparat Benetint, vazandu-l, cred, la Bethany Mota, daca imi amintesc bine. Este un produs excelent, stiti cu siguranta ca poate fi folosit si pe buze, si pe obraji si nuanta lui este superba, ma tine foarte mult dupa ce il aplic, probabil ca si o zi intreaga :) Ma bucur foarte mult ca il am in colectia mea.


   Pensulele Real Techniques sunt oricum renumite peste tot si mentionate de multe youtuberite. Eu sunt indragostita de cele pe care le am, am 2 seturi, Core Collection si Starter Set. Practic, cred ca din toata colectia mea de pensule, pe acestea le folosesc cel mai des, ma ajuta cand vine vorba despre orice, de la sprancene pana la fondul de ten.



   Trecand la lacurile pentru unghii, nu am cum sa nu o mentionez pe Ingrid care m-a facut sa cumpar cateva din ojele Essie, printre care favorite sunt Essie - Ballet Slippers si Essie - Sunday Funday. Daca o urmariti, stiti ca are niste gusturi excelente cand vine vorba de oje si culori pe care le alege :) Oricum, cu siguranta lacurile Essie sunt de o calitate incredibila, desi peste hotare sunt niste produse drug-store, va spun sincer ca se aseaza perfect pe unghii, dureaza destul si nu se cioblesc atat de repede. Aceste 2 nuante imi plac extrem de mult :) 



   Si nu in ultimul rand, ultima categoria este cea destinata buzelor. Cu siguranta, Macbarbie m-a facut sa imi achizitionez Maybeline Baby Lips-urile. Nu pe toate, nu am realizat o asemenea performanta :D, mi-am luat 3 nuante care imi plac foaaarte mult si fata de care am numai cuvinte de lauda. Sunt foarte hidratante, usor pigmentate si miros foarte bine ! Le folosesc zilnic aproape, nu ma pot desparti de ele :)



     Si ultimul produs pe care vi-l arat l-am vazut la Anna Saccone. Ea si l-a cumparat din Italia, in vacanta, spunea ca in Irlanda nu a gasit niciodata aceasta nuanta a rujului de la Revlon - Pink Cognito, si-l dorea foarte tare, ceea ce m-a facut si pe mine sa mi-l doresc, vazand cat de superba este culoarea la ea :) Este un nude pink extraordinar de frumos si este foarte hidratant de asemenea :) Daca va plac rujurile nude, acesta este clar un must-have :)




      Acestea au fost si produsele din acest tag, sper ca v-a placut acest tip de postare si produsele pe care vi le-am aratat. Daca aveti orice fel de intrebare legata despre ele sau despre orice alt lucru, nu ezitati sa imi lasati un comentariu in sectiunea de mai jos.

     De asemenea daca v-a placut, va invit sa lasati parerile voastre mai jos, tot la comentarii, si sa urmariti acest blog si facebook-ul destinat lui, pe care o sa vi-l las sub . M-ar bucura foarte tare :) 
                                                    www.facebook.com/Incognito-Idea


                                         Noi ne revedem intr-o alta postare, data viitoare ! 

                                                    Va pup fetelor, cu mult drag ! A.


   



  

2 comentarii :

  1. Si eu sunt tare curioasa cum este It's a 10 miracle leave in product. Tu de unde l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un produs excelent :) Eu l-am cumparat din Canada, am fost vara trecuta in vacanta acolo, dar sunt sigura ca il au si pe amazon uk si cred ca livreaza si in Ro :)

      Ștergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !